Idag…

…. känner jag mig så här:

DSCN4672Det har nog varit alldeles för mycket stress och oro under alldeles för lång tid nu, och idag säger min kropp stopp och belägg.

Så dagens planer får ge vika för vila. Huvudet känns som snömos, huvudvärken ligger tung och kroppen rör sig endast motvilligt.

Vi hade tänkt åka på upptäcktsfärd i södra Östergötland, bada och kanske plocka svamp m.m, men det får bli i morgon eller någon annan dag helt enkelt.

About carinakinna

Jag iakttar min omgivning och mig själv, försöker hitta samband och insikter, dråpligheter i tillvarons alla turer. Se det stora i det lilla. Minnas, drömma, registrera, analysera, föreviga och förverkliga. Jag skriver om mig själv och min familj, min häst, mitt liv på landet, min omvärld. Det stora. Det lilla. Det oviktiga och det allra viktigaste, vad det nu är...Välkommen att titta in i min värld och kolla vad jag tänker på just idag. :)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Idag…

  1. enaningomyoga says:

    Vila är fin medicin. Hoppas du mår bättre snart, men det tror jag du gör. Det har varit mycket press och jobb för dig när vi andra har legat i halvdvala. Kramar!

  2. görel says:

    klokt gjort. ibland måste man bara låta kroppen och huvet vara och komma sams. imorgon är en ny dag.

  3. Bra att du lyssnar på kroppen. Tänk att det är så svårt att göra det! Den vill ju liksom oftast säga något viktigt, inte bara allmän klagan. Södra Östergötland står kvar 🙂

Leave a Reply

