Paus…

Nu har jag bestämt mig; jag tar en paus i bloggandet. Jag behåller mina tankar för mig själv eller delar dem med mina närmaste. Så får det bli, och så får vi se. Kanske jag längtar ihjäl mig efter bloggen och bloggandet. I så fall är jag strax tillbaka. Eller så blir det skönt att inte behöva tänka i blogginlägg längre. Vi får se. Under tiden önskar jag er, kära läsare, en underbar sommar!

ImageHandler.ashx

About carinakinna

Jag iakttar min omgivning och mig själv, försöker hitta samband och insikter, dråpligheter i tillvarons alla turer. Se det stora i det lilla. Minnas, drömma, registrera, analysera, föreviga och förverkliga. Jag skriver om mig själv och min familj, min häst, mitt liv på landet, min omvärld. Det stora. Det lilla. Det oviktiga och det allra viktigaste, vad det nu är...Välkommen att titta in i min värld och kolla vad jag tänker på just idag. :)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to Paus…

  1. vimzet says:

    Även om jag förstår så kommer jag ju att sakna dina kloka inlägg!!!
    Önskar dig och din sambo en ljuvlig sommar!!!!

    Kram ❤

  2. Grammis says:

    Ja ta lite semester från bloggandet o ta hand om dig. Jag kommer också att sakna den. Men det är aldrig lätt att sätta ord på tankar. Ha det så gott i sommar! Kram

  3. eva says:

    jag fattar precis och jag har tänkt tanken många gånger, men samtidigt…
    min blogg är min och det är nästan det enda som är bara mitt nu föritden med småbarnsår och allt.
    Så jag stannar kvar, och kastar in ett inlägg i månaden eller två per dag när jag känner för det. det funkar för mig.
    men ibland funderar jag på att blogga “under cover” igen.
    så som jag gjorde när jag började, för att verkligen verkligen få låta alla tankar rasa fritt. lämna ut folk till höger och vänster, blotta mitt hjärta som en pöl på asfalten och verkligen på riktigt skriva om hur det är. Nu tycker jag inte att jag förfinar i min blogg, jag är nog ganska rättfram…men samtidigt så skulle jag ju ljuga om jag sa att jag alltid skrev vad jag ville skriva om.
    Men jag försöker se det som en utmaning det med, och OM det är så att jag går “under cover” någon gång, så är du en av dem som kommer att få veta 🙂

    Och du, jag o Annika vill träffas med dig i okt… bäst att vara ute i god tid 🙂

    Kram, och välkommen tillbaka exakt när helst du vill!!!

  4. Miafia says:

    Ååh jag kommer att sakna dina skriverier! Hoppas sannerligen du får abstinens o skriver ofta hehe. Tänk på min abstinens om inte annat.
    Massa pöss o hoppas att vi ses snaart. Åh önskar en riktigt trevlig sommar tillbaka. 😀

  5. enaningomyoga says:

    Jag förstår dig, tror vi alla bloggare tänker liknande tankar ibland. Ha en välbehövlig vila och ha en skön semester!

  6. carinakinna says:

    Eva, miafia och Annika: Tack för era kommentarer – gillar er!!
    Kram!

  7. CamillaL says:

    Kommer att sakna dig och dina fundror! För jag har fortsatt att följa dig, även om jag varit dålig på att kommentera! Ha det gott!
    /CamillaL

    • carinakinna says:

      Dina ord värmer, Camilla och kul att höra att du fortsatt läsa. Jag upptäckte att ni varit ute och rest en sväng till 🙂
      Vem vet, jag plockar kanske upp bloggandet igen framöver.
      Kram o hej!
      Carina

  8. Bara anna says:

    Hör av dig igen, om du får blogglusten tillbaka, vill inte missa det du skriver!
    Må så gott!

Leave a Reply

