Inte hjälpte det…

…att jag tillfälligtvis separerade från sambon. Igår slog influensan till även för mig, så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, samtidigt som det är liiiiite skönt också. Soff/säng-läge, sambon (som nu har piggnat till, tack o lov) får laga mat och fixa kaffe, bra böcker, tv, korsord och “Orange is the new black” på Netflix. Kunde vara värre. Jobbigast är det att försöka sova, för det svider och kittlar så förbenat i halsen. Men, som sagt, det kunde definitivt vara värre.

Klart, slut för idag. Nu måste jag gå och lägga mig igen.

sjuk

About carinakinna

Jag iakttar min omgivning och mig själv, försöker hitta samband och insikter, dråpligheter i tillvarons alla turer. Se det stora i det lilla. Minnas, drömma, registrera, analysera, föreviga och förverkliga. Jag skriver om mig själv och min familj, min häst, mitt liv på landet, min omvärld. Det stora. Det lilla. Det oviktiga och det allra viktigaste, vad det nu är...Välkommen att titta in i min värld och kolla vad jag tänker på just idag. :)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Inte hjälpte det…

  1. Lisa says:

    Krya på dig!!!

Leave a Reply

