Vill du gå i cirkel?

Ja, ni vet den där skrivarcirkeln som jag berättat om – det är så att vi skulle behöva vara ett par stycken till. Så är det så att du älskar att skriva, bor i eller omkring Linköping och kan slå dig fri ett par timmar varannan onsdagskväll för trevlig samvaro i skrivandets tecken så hör för guds skull av dig!

Det kostar inget, och vi använder inga pekpinnar men däremot konstruktiv kritik och uppmuntran. Vi är alla glada amatörer och stämningen är prestigefri, varm och vänlig. Skratten är många och fikastunden mitt i är minst lika viktig som de producerade texterna. Kan man inte komma ibland eller hinner man inte få ihop nån text till varje gång så är det inte hela världen. Vi håller till i Sensus lokaler mitt i stan och tar – som sagt – gärna emot en eller två deltagare till. Sugen?

Namnlös

About carinakinna

Jag iakttar min omgivning och mig själv, försöker hitta samband och insikter, dråpligheter i tillvarons alla turer. Se det stora i det lilla. Minnas, drömma, registrera, analysera, föreviga och förverkliga. Jag skriver om mig själv och min familj, min häst, mitt liv på landet, min omvärld. Det stora. Det lilla. Det oviktiga och det allra viktigaste, vad det nu är...Välkommen att titta in i min värld och kolla vad jag tänker på just idag. :)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

