Bilder ljuger inte, eller?

Jag brukar sitta och titta på hus och lägenheter till salu på hemnet.se, och gräma mig över hur makalöst fräscht och snyggt alla andra har det, hur det liksom blänker om deras hem. Nu sitter jag och tittar på bilderna från mitt eget hus, och konstaterar att jösses vad vi har det fräscht och snyggt, och det är fantastiskt vad det liksom blänker om allting…. Och så stora våra rum är! När blev hallen så där himla gigantisk? Och stallet sen, så rymligt!  För det har väl ingenting med fotografens alla filter och objektiv att göra, eller? 😉

About carinakinna

Jag iakttar min omgivning och mig själv, försöker hitta samband och insikter, dråpligheter i tillvarons alla turer. Se det stora i det lilla. Minnas, drömma, registrera, analysera, föreviga och förverkliga. Jag skriver om mig själv och min familj, min häst, mitt liv på landet, min omvärld. Det stora. Det lilla. Det oviktiga och det allra viktigaste, vad det nu är...Välkommen att titta in i min värld och kolla vad jag tänker på just idag. :)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Bilder ljuger inte, eller?

  1. Mia says:

    Vilket stort steg ni har tagit! Vi går själva i sådana tankar, men kommer liksom inte till skott. All lycka med husförsäljningen! // Mia A

Leave a Reply

